Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΧΩΡΟ.




















ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, στο Σταύρο Δασκαλάκη για την φιλοξενία του στο περιοδικό ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΧΩΡΟ..
Ενα αφιέρωμα στην παρουσίαση του βιβλίου μου με τίτλο ΣΤΟ ΒΡΑΧΟ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ..
Πολλά ευχαριστώ χρωστάω σε όλους εκείνους που συνέβαλαν ώστε να αναδειχτεί το πόνημά μου αυτό..
Χίλια ευχαριστώ στους φίλους που παρευρέθηκαν, αλλά και στους ανθρώπους που ανέλυσαν τα γραφτά μου...
Ιδιαίτερα ευχαριστώ
-τον πρόεδρο της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών κ.Κώστα Καρούσο και το ΔΣ της Εταιρίας για την φιλοξενία τους στην Ιστορική αυτή αίθουσα.
-τον Καθηγητή του Ιόνιου Πανεπιστημίου κ.Δημήτρη Φίλια για την ανάλυση του έργου μου.
-Την Λογοτέχνη Εικαστικό Στέλλα Τεργική, για το όμορφο ταξίδι στην ποιησή μου.
Την Αλκυόνη Παπαδάκη για την σύντομη κριτική της.
-Τον Μιχάλη Γριβέα Λογοτέχνη που έξυπνα και με πολλά ευρήματα, συντόνισε την εκδήλωση.
Την κ. Λίτσα Δημητροπούλου, φιλόλογο, Λογοτέχνη, που ανέλυσε το βιβλίο με ποίημά της.
-Τον Βασίλη Παπακώστα, Δικαστικό,Λογοτέχνη και μουσικό, για την μελοποίηση ποιημάτων μου.
-Τον Δημήτρη Βαλάση για την ονειρεμένη ερμηνεία του με την φυσαρμόνικα.
-την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών για την παρουσία εκπροσώπων του Δ.Σ.
-τον εκπρόσωπο του Δήμου Ζωγράφου
Την Μαρία Λιμογιάννη για την επιμέλεια της παρουσίασης.
-την Μαρία Ταβουλάρη και τον Γιώργο Ποταμίτη για τα όμορφα video.
-τον Βαγγέλη Πίτσαρη που ανέλαβε τα έξοδα της έκδοσης, αλλά και για την πολύτιμη βοήθειά του σε όλες μου τις εκδηλώσεις.
του χρωστάω πολλά ..
Βαγγέλη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-Το Σωματείο ΕΥ για την εκδοση του βιβλίου.
την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, για την συμπαράστασή της.
-Όλους τους φίλους χωριανούς..
Μια αξέχαστη εμπειρία και μια αγκαλιά αγάπης ήταν όλη αυτή η εκδήλωση...
εκείνη την περίοδο πέρναγα την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου και όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι η αιτία που είμαι όρθια και πατάω γερά στα πόδια μου..
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου