Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

κριτικη ΣΤΟ ΒΡΑΧΟ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ

χθες μου έφερε ο ταχυδρόμος ένα βιβλίο..έργο της φίλης Βούλας Μέμου......Στον βράχο της Ανδρομέδας.....σκηνοθέτης στο επάγγελμα,,,εγώ θα συμπλήρωνα καιποιήτριας..ένα βιβλίο με πολύ στοχασμό ..Στα στίφη των άοπλων στόχων.περπάτησαν γυμνά όστρακα ...Θεέ μου ναύλωσα ερπύστριες ανακωχής ..
πότε μιλάει για προσμονή και ελπίδα..έλα στην ακροθαλασσιά με τα γράμματα της άμμου...
άλλοτε με δύναμη στοχασμού ...θα σέρνομαι στις γραφές σου στοχαστή και αδούλωτε μετανάστη της δόξας...
ένας λόγος που περικλείει ρομαντισμό και ρεαλισμό ταυτόχρονα ..η τράπουλα έχει μόνο έναν άσσο σπαθί..
θα μπορούσα να μιλώ πολύ ώρα για το πηγαίο ταλέντο της Βούλας...τη αποκαλώ Βούλα μόνο γιατί σου δίνει το δικαίωμα να γίνεις άνθρωπος δικός της.αδελφός..
μεταφορική μεστή γραφή..με προβληματισμούς...
το ρούφηξα σαν πρωινό καφέ..μπράβο καλή μου φίλη Βούλα..
είμαι χαρούμενος για σένα...καλή πορεία να έχει το βιβλίο σου γιατί αξίζει...
πολλά αδελφικά φιλιά
Δ,Κολόβης..
28/2/2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου