Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Και εγω επιμενω να γραφω στιχους…
Και επιμενω να λεω εμενα ανθρωπο του πνευματος….
Και αντεχω να βλεπω την καταντια της τριτης ηλικιας..
Της μανας μου…που δεν ξερει γραμματα
Και βγαζει καρτα αναληψεων, για να μην την μαζεψω από κανενα πεζοδρομιο….
Και να την παω που;
Σε ποιο νοσοκομειο;
Δεν μπηκα στην λογικη του ΝΑΙ
Η του ΟΧΙ
Γιατι κανεις δεν μπηκε στον κοπο να μου πει τι σημαινει το καθενα..
Γιαυτο δεν ειπα συμφωνω με το ένα η το άλλο…
Αλλα ας μου πει καποιος;
Αν ερθει ένα μνημονιο με 18 δις
Το ΟΧΙ σε πιο καλαθι σκουπιδιων πηγε;
Ποιος τους εδωσε το δικαιωμα να παιζουν μαζι μας;
Και το 62 τους εκατο τι θα κανει εν οψει ενός καινουριου μνημονιου;;;
Α..Ρε λαε μου χιλιοπροδωμενε…
Ποτε αληθεια θα κανεις μια επανασταση εκτος καναπε;;
Και εγω συνεχιζω να γραφω στιχους;…
Καλυτερα να σκυψω το κεφαλι και να ζητησω συγνωμη από την μανα μου

Και την εγγονα μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου