Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

παρουσιαση βιβλιων





















Στην «ΠΑΛΙΑ ΑΓΟΡΑ», έναν μαγευτικό χώρο φιλοξενήθηκε η παρουσίαση των ποιητικών συλλογών
Στο Βράχο της Ανδρομέδας
Ιδέ ο άνθρωπος΄
Μεγάλη συγκίνηση να ανταμώσω φίλους και συμπορευτές.
Ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΣΕ ΟΛΟΥΣ...
ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΓΕΜΙΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ...
ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΖΟΜΥΛΟ...
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ...
ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛ..
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ ...
ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ...
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΟΥΣΟΣ
Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΡΙΨΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ
Η ΒΑΡΒΑΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ
Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΚΗ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ ΠΟΙΗΤΡΙΑ
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΗΣ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ Η ΠΕΠΗ ΣΠΙΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ,ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΚΕΠΑΣΤΟΥ
ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΚΑΤΣΟΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΡΧΑΙΟΛΌΓΟ,
ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΓΡΙΒΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΙΝΑ ΜΠΑΖΑΙΟΥ-ΓΡΙΒΕΑ,
ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΕΛ
ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΡΟΥΒΑΛΗ,ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ
ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΨΥΧΡΑΜΗ
ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ
ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΣΑΙΤΗ ΠΡΌΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ. ΙΩΝ.
ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΧΑΛΜΟΥΚΟ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΤΟΝ ΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
ΤΟΝ ΧΑΡΗ ΤΟΝ ΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ
ΤΗΝ ΙΣΜΗΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΡΟΥΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΓΡΗ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΗΣ.
ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΡΙΖΕΣ.
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...
Η υπέροχη αυλή της ΠΑΛΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ γέμισε με κόσμο.
Η φιλοξενία μοναδική. Η φίλη μου και παλιά μου συμμαθήτρια Ελένη Τσαγρή μαγείρεψε η ίδια για μας, με αγνά υλικά, σπιτικό φαγητό και έκλεισε η βραδιά με ένα ποτήρι κρασί από τον Άγγελο Ρούβαλη.
ΤΕΛΙΚΑ...Η ΑΚΡΙΒΗ, ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου